понеделник, 19 август 2013 г.

КУЧЕ КАСИЧКА








Искате ли да ви кажа къде си крием паричките в къщи ?
В куче - касичка.
Идеята ми дойде от огромното количество плюшени играчки, които имаме в къщи и понеже на мен ми е жал да ги хвърлям, нали едно време нямаше, а пък на дъщеря ми всички са й любими, реших да измисля начин някои плюшки да изпълнят полезна роля. Освен това старата касичка, в която с мъжа ми си събирахме  левчета и дребни пари в опит да спестяваме, редовно вече се проверява от нашата дъщеря. Почти всеки ден съдържанието на шареното бурканче се изсипва, преброява и анализира внимателно, след което започва усилено планиране за това какво по-напред да се купи, естествено най-вече играчки. Така че "спестяването" приключи. Но аз все пак не се отказвам лесно. Ще ви разкажа как да си направите съвсем тайна касичка.
И така- взимате една плюшена играчка, която вече е поостаряла и не толкова най-любима в момента на детето и почвате. Трябват ви ножица, цип и игла с конец / и разбира се пари, които да събирате и криете в касичката/. Разпаряте играчката откъм коремчето и вадите целия пълнеж, като същевременно проверявате да няма по шевовете някоя дупка, защото парите ще изпаднат, особено ако някой реши да гушне и помачка отдавна забравената плюшка. После пришивате ципа и касичката е готова.
Съветвам ви две неща:
първо-слагайте основно банкноти, защото не подрънкват
второ-не издавайте на детето си новото предназначение на играчката.


Няма коментари:

Публикуване на коментар