неделя, 10 ноември 2013 г.

ЕДНО ИНТЕРВЮ НА ТОНИ ДИМИТРОВА


През януари тази година певицата Тони Димитрова отбеляза своя 50-годишен юбилей. Преди 30 години изпълнителката от Бургас едва ли е предполагала какво бъдеще я чака.
След като завършва средното си образование, тя се записва на курсове по машинопис и няколко години работи като машинописка. През 1990 г. решава, че иска да се занимава сериозно с музика - нещо, което до момента е правила само любителски. Участва в конкурс, организиран от Ева и Гого от група “Тоника”. Още на следващия ден  правят пробни записи и не след дълго е назначена за солистка на група “Горещ пясък”.
През 1996 г. Тони Димитрова участва в друг конкурс - “Бургас и морето”. Получава 3-а награда за емблематичната си песен “Ах, морето”. Година по-късно издава първия си албум със същото име.
До момента Димитрова има в дискографията си 7 албума, един от които само с дуети. В него има песни с Орлин Горанов, Веселин Маринов, Васил Найденов. 

Как бихте се описали с 3 думи?Наивна, верен приятел, морален човек.
На колко години сте?50.
Къде сте родена?В Бургас.
Какво харесвате у себе си?Точността в отношенията ми с околните.
Чай или кафе?Кафе.
Любим ден от седмицата?Събота.
Любим филм?“Изкуплението “Шоушенк”.
Какво четете в момента? “Непреодолимо желание”.
Любима книга?Разказите на Чудомир. “Тютюн” на Димитър Димов.
Любим цвят?Жълт.
Любим парфюм?Solar Delune на “Сисли” и Ели Сааб.
Любима марка дрехи или предпочитан дизайнер?Бетси Джонсън, Келвин Клайн, Дона Карън, Вивиан Уестууд.
Как предпочитате да сте облеченa?Спортно-елегантно.
Какъв вид обувки предпочитате?Красивите и елегантни.
Каква кола карате?Шевролет.
С какво пишете?С химикал.
Каква чанта носите?Келвин Клайн.
Какво има в чантата ви?Хаос. Офис си нося в чантата.
Предпочитан цвят на грима?За цвят не знам, защото Мис Бони ме гримира и той преценява, но трябва задължително да имам изкуствени мигли при изява.
Любима песен?Песните на Елтън Джон, Адел и “Куин”.
Любимата ви напитка?Сухо мартини.
Какво обичате да ядете?Чушки.
Храната, която не вкусвате, е? Пици, спагети и прочее.
Имате ли хоби?Нареждам пъзели, след което ги рамкирам и ги подарявам. Имам мания към книгите. Също така и плувам всеки ден без събота и неделя и когато имам ангажимент.
Имате ли си гадже?В момента не. Но съм имала и ще имам. (Смее се)
Имате ли деца? Да. Една дъщеря.
Къде живеете?В апартамент в Бургас.
Кой е последният подарък, който купихте, и на кого?Бях на рожден ден на мой познат. Подарих му една много хубава руска водка, на която кутията е като отваряща се книга - “Легенда Кремля”. Когато не мога да се сетя какво да подаря на мъж, винаги избирам това.
Какви цветя харесвате?Цъфтящи. Може да е калдъръмче, може да е орхидея.
Любим предмет?Не съм вещоманка. Предпочитам книгите пред бижутата. Също така телефонът и портмонето.
Най-омразен предмет?Пак телефонът.
Любима джаджа?Не обичам джаджите. Имам един красив кръст като медальон, който е винаги с мен и ми е като нещо свято.
Колко приятели имате във фейсбук? Колко от тях са в действителност ваши приятели? Преди имах фейсбук. Имах няколко хиляди приятели и още толкова, чакащи да ги одобря. Вече нямам. Не се интересувам от фейсбук и не влизам. За мен това е една долна клюкарница.
От какво се страхувате?От болести. Много хора в последно време си отидоха нелепо. Страх ме е и да летя със самолет, ама летя, какво да правя.
Голямата ви мечта? Вече се докоснах до нея. Да бъда актриса, да участвам в пиеса. Да посетя различни кътчета по света, да отида до Мадагаскар.
Кое е най-смелото нещо, което сте правили?Да отстоявам винаги позициите си въпреки всичко.
Кой е най-големият ви успех?Въпреки всичките ми заетости, въпреки всичките ми разочарования успях да родя една прекрасна дъщеря. Също така, че съм постигнала едно почтено ниво в моята професия.
Кога се влюбихте за първи път?В 6-и - 7-и клас в един съученик от Сливен.
Първата целувка? Късничко. Ваканцията между 8-и и 9-и клас.
Какво е сексът за вас?Ако има любов, е удоволствие. В противен случай е нагон.
Имате ли домашен любимец, какъв?Да. Минипинчер на име Сара.
Най-лошото ви напиване?Няколко пъти ми се е случвало през годините. Не пия като цяло. Може да ми се случи няколко пъти в годината по специални случаи и празници.
Първата цигара?На 22-23 години.
Пушите ли?Да.
Най-скъпата ви покупка?Жилище.
Спортувате ли?Плувам.
За какво бихте използвали вълшебна пръчка?Бих я използвала по-глобално - за да спра болестите. Нещастията да са много малко и да правя хората щастливи. А иначе бих използвала тази вълшебна пръчица за моята дъщеря.
Любим сезон?Есен и зима.
Кога си лягате, кога ставате?Лягам си късно. Ставам рано, за да хвана деня.
Кой е първият ви спомен?Бях болна и майка ми ме носеше на ръце, за да ми направят инжекция. Тогава живеехме в с. Звездец.
Кои шеги не ви харесват?Просташките и дебелашки шеги.
Какво е в състояние да ви вбеси?Откритата простащина. Когато някой хвърля боклуци по улицата.
Кажете един стих. 
Понякога ще идвам във съня ти
като нечакан и неискан гостенин.
Не ме оставяй ти отвън на пътя – вратите не залоствай.
Ще влезна тихо. Кротко ще приседна, ще вперя поглед в мрака да те видя.
Когато се наситя да те гледам, ще те целуна и ще си отида.
Никола Вапцаров
Разкажете за най-срамната си постъпка. Обърках шефа на едно учреждение. Започнах да му говоря колко хубаво е било преди време, когато са организирали вземане с лимузина от хотела. Оказа се, че това е нов шеф. Много лош физиономист съм. Човекът не реагира никак. До него беше и съпругата му. Стана ми много неудобно. След като разбрах, че това не е същият човек, се извиних няколко пъти.
Море или планина?И двете.
Студ или жега?Студ.
Изхвърляте ли разделно?Да, когато има създадени условия за това. Всяка сутрин ходя с торбичка след кучето ми и се гордея с това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар