четвъртък, 2 януари 2014 г.

ПОЛИ ГЕНОВА НЕ МОЖА ДА СЕ НАРАДВА НА ПОБЕДАТА СИ В МУЗИКАЛНА АКАДЕМИЯ


Поли Генова е изпаднала в любовна депресия. Певицата още не може да се нарадва на свободата си след трите месеца, изкарани в „Музикална академия“. Победителката в риалити формата на TV7 не е напълно щастлива от победата, тъй като загуби любовта и приятеля си Вернер, който я заряза, без да й даде никакво обяснение.„Все още се чувствам гост в дома си. Със сигурност ще ми е нужно време да се адаптирам. В момента започвам ново начало както в професионален, така и в личен план“, разказа пред LoveStyle изпълнителката. Поли най-много страда, че когато се прибрала вкъщи, всички вещи на гаджето й били събрани. „Нямам обяснение и до ден днешен. Не съм очаквала това да се случи и съм безкрайно изненадана. 

Единственото, което сме си говорили, преди да спре комуникацията помежду ни, бе да не идва да ме защитава в „Музикална академия“, защото за мен е много трудно да гледам как любимите ми хора спорят в публичното пространство. Аз съм много емоционална и не желая да ги подлагам на това“, категорична е Генова. Певицата се мъчи да открие причината, заради която Вернер я е напуснал: „Мисля много по въпроса, но стигам до задънена улица.“ Поли не крие, че всъщност бившето й гадже е бил главният инициатор на връзката им, която продължи близо година и половина.

Поли Пламенова Генова е родена на 10 феруари 1987 г. в София. Започва да пее още на 4 години в популярна детска вокална група към Националния дворец на децата. Впоследствие става част от „БОН-БОН” след основаването на вокалната детска формацията през 95-а и така започва професионалната си музикална кариера.
Гласът й е запазена марка за „БОН-БОН”. В продължение на шест години Поли е малката водеща на едноименното детско тв шоу. Още по това време Поли Генова вече партнира на големи имена от българската поп сцена като Георги Христов, Йорданка Христова, Нели Рангелова и други. С Нели Рангелова и „БОН-БОН” се явяват на фестивала „Златният Орфей“ и заедно печелят специалната награда на БНТ.
През 97-ма Поли заедно с „БОН-БОН” заминава в Беларус, за да участва на международния конкурс „Славянски базар“, където детската група получава трета награда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар